|
Üzleti ALAP csomag:
|
|
|
Ajánljuk: elsősorban azoknak az egyéni,- családi vállalkozóknak, társaságoknak akik ügyfeleik hívásait kizárólag munkanapokon kívánják fogadni munkaidőben, ugyanakkor főállású ügyfélszolgálatost foglalkoztatni nem szeretnének. |
|
hívásfogadás az Ön cégének nevében |
ügyeleti idő 8:00-16:00-ig, vagy 9:00-17:00-ig munkanapokon |
a beérkező igények írásos dokumentálása, és továbbítása egy megadott e-mail címre |
hívásszűrés (a megrendelő igényei alapján) |
díjmentes online call center üzleti kommunikációs felület |
|
idegen nyelvű hívásfogadás |
visszahívás kezdeményezése a megrendelő, vagy az ügyfél felé, ill. SMS értesítés |
a beérkező igények írásos dokumentálása, melyet aztán faxon juttatunk el a megrendelőnek |
személyes interjúk alapján cégprofil létrehozása rendszerünkben |
hívások rögzítése minőségbiztosítás céljából |
|
|
|
"Domain és tárhely szolgáltatást végzek és ahogy a legtöbb hazai cégnek nekem sem volt valódi 0-24h ügyfélszolgálatom. 600 domain felett, egyre gyakoribbá váltak az éjszakai, hajnali hívások, később pedig napközben egyszerűen végképp nem bírtam fogadni a hívásokat. Alaposan felmértem a piacot és amikor megláttam, hogy az officecenternél havi 15k-ért adnak profi szolgáltatást 12 hónapos szerződést kötöttünk,amit azóta meghosszabbítottunk 3 évre, nehogy rájuk jöjjön az áremelés. Ráadásul a hibabejelentéseket a rendszergazdám kapja meg, így már bátran jöhetnek a domain megrendelések én már csak a cégtervezéssel és pénz beszedésével foglalkozom."
Ács Tamás - Dunaújváros
|
|