|
Üzleti ALAP csomag:
|
|
|
Ajánljuk: elsősorban azoknak az egyéni,- családi vállalkozóknak, társaságoknak akik ügyfeleik hívásait kizárólag munkanapokon kívánják fogadni munkaidőben, ugyanakkor főállású ügyfélszolgálatost foglalkoztatni nem szeretnének. |
|
hívásfogadás az Ön cégének nevében |
ügyeleti idő 8:00-16:00-ig, vagy 9:00-17:00-ig munkanapokon |
a beérkező igények írásos dokumentálása, és továbbítása egy megadott e-mail címre |
hívásszűrés (a megrendelő igényei alapján) |
díjmentes online call center üzleti kommunikációs felület |
|
idegen nyelvű hívásfogadás |
visszahívás kezdeményezése a megrendelő, vagy az ügyfél felé, ill. SMS értesítés |
a beérkező igények írásos dokumentálása, melyet aztán faxon juttatunk el a megrendelőnek |
személyes interjúk alapján cégprofil létrehozása rendszerünkben |
hívások rögzítése minőségbiztosítás céljából |
|
|
|
"Élsportoló focistaként futballozom, jelenleg külföldön. Ennek ellenére a magyar válogatottban való szereplésem miatt sokat vagyok idehaza is. Bárhol vagyok is, intenzív napi 10-12 órás edzésprogramot teljesítek, sokszor távoli ország edzőtáborában. Külföldön a hazai hívások, riportfelkérések fogadása komoly gondot okoz, ugyanakkor fontosnak tartom, hogy a hazai futballrajongók a sajtóban is találkozzanak velem. A sokszor túl rámenős újságírók rohamait az Officecenter kiválóan kezeli, a napi riportból pedig én döntöm el kit hívok vissza. Közel 1 hónapja a visszahívásokat is az officecenteren keresztül intézem, hozzátegyem sokkal pontosabbak, mint én voltam."
Anonymous -
|
|