|
Üzleti ALAP csomag:
|
|
|
Ajánljuk: elsősorban azoknak az egyéni,- családi vállalkozóknak, társaságoknak akik ügyfeleik hívásait kizárólag munkanapokon kívánják fogadni munkaidőben, ugyanakkor főállású ügyfélszolgálatost foglalkoztatni nem szeretnének. |
|
hívásfogadás az Ön cégének nevében |
ügyeleti idő 8:00-16:00-ig, vagy 9:00-17:00-ig munkanapokon |
a beérkező igények írásos dokumentálása, és továbbítása egy megadott e-mail címre |
hívásszűrés (a megrendelő igényei alapján) |
díjmentes online call center üzleti kommunikációs felület |
|
idegen nyelvű hívásfogadás |
visszahívás kezdeményezése a megrendelő, vagy az ügyfél felé, ill. SMS értesítés |
a beérkező igények írásos dokumentálása, melyet aztán faxon juttatunk el a megrendelőnek |
személyes interjúk alapján cégprofil létrehozása rendszerünkben |
hívások rögzítése minőségbiztosítás céljából |
|
|
|
"Autókereskedésem van, és napközben rengeteg a telefonos érdeklődő. Sajnos a megkeresések java része csak az időmet rabolja. Rájöttem, hogy amíg ezekkel a emberekkel beszélek, addig – jellemzően napközben – inkább a helyszíni autóbemutatásokat végzem. Így inkább ezeket az Officecenterre bíztam, és értesítenek róla, ha konkrét vevőjelölt van. Azóta a hajam sem hullik annyira ;)."
Cupák Tamás -
|
|