|
Üzleti PRÉMIUM csomag:
|
|
|
Ajánljuk: azoknak a vállalkozásoknak, akik vagy tevékenységi körük, vagy szolgáltatási színvonaluk erősítése érdekében munkaidőben és azon kívül is 0-24 órában élő szóban fogadni kívánják ügyfeleik kérdéseit, hibabejelentéseit, új megrendelési igényeit és jelenlegi állományát nem szeretné 3 fő ügyfélszolgálatos felvételével kiegészíteni. |
|
hívásfogadás az Ön cégének nevében |
ügyeleti idő 0-24h-ig, munkanapokon |
a beérkező igények írásos dokumentálása, és továbbítása egy megadott e-mail címre |
hívásszűrés (a megrendelő igényei alapján) |
díjmentes online call center üzleti kommunikációs felület |
|
idegen nyelvű hívásfogadás |
visszahívás kezdeményezése a megrendelő, vagy az ügyfél felé, ill. SMS értesítés |
a beérkező igények írásos dokumentálása, melyet aztán faxon juttatunk el a megrendelőnek |
személyes interjúk alapján cégprofil létrehozása rendszerünkben |
megerősített ügyfélszolgálati támogatás kritikus időszakokban |
|
|
|
"BernBauer János villanyszerelő vagyok. Először nem gondoltam, hogy szükségem lenne egy ilyen szolgáltatásra, de amióta megrendeltem, ügyfeleim is elégedettebbek, hogy mindig elérhető vagyok, és éppen ezért nincs többé „nem fogadott hívás”. Ennyi pénzért ingyen van! Csak ajánlani tudom!"
BernBauer János - Budapest
|
|