+ Üzleti ALAP csomagunk
+ Üzleti PRÉMIUM csomagunk
+ VIP csomagunk

Üzleti PRÉMIUM csomag:

Ajánljuk: azoknak a vállalkozásoknak, akik vagy tevékenységi körük, vagy szolgáltatási színvonaluk erősítése érdekében munkaidőben és azon kívül is 0-24 órában élő szóban fogadni kívánják ügyfeleik kérdéseit, hibabejelentéseit, új megrendelési igényeit és jelenlegi állományát nem szeretné 3 fő ügyfélszolgálatos felvételével kiegészíteni.

TARTALOM
hívásfogadás az Ön cégének nevében
ügyeleti idő 0-24h-ig, munkanapokon
a beérkező igények írásos dokumentálása, és továbbítása egy megadott e-mail címre
hívásszűrés (a megrendelő igényei alapján)
díjmentes online call center üzleti kommunikációs felület
OPCIONÁLIS SZOLGÁLTATÁS KÜLÖN TÉRÍTÉS ELLENÉBEN
idegen nyelvű hívásfogadás
visszahívás kezdeményezése a megrendelő, vagy az ügyfél felé, ill. SMS értesítés
a beérkező igények írásos dokumentálása, melyet aztán faxon juttatunk el a megrendelőnek
személyes interjúk alapján cégprofil létrehozása rendszerünkben
megerősített ügyfélszolgálati támogatás kritikus időszakokban

Ügyfeleink mondták:

"Halomi Gábor vagyok, és weboldalak üzemeltetésével foglalkozom. Sok a weblap, így sok az ügyfél is, akik elvárják, hogy mindig tudjanak hibákat bejelenteni. A költségek miatt szerettem volna azért egy embert alkalmazni, hogy a bejelentéseket kezelje, ugyanakkor nem tudtam egyszerre fejleszteni is és telefonálgatni is. Ezért választottam az Officecentert. Nagyon megéri, mert teljes napi elérhetőséget kapok egy alkalmazott fizetésének töredékéért."
Halomi Gábor -
Facebook
+ Üzleti ALAP csomag
Mikro- és kisvállalkozóink részére!
Üzleti ALAP csomag
Hétfő - Péntek 8:00-17:00
Díjmentes visszahívás Megrendelőlap letöltése
Facebook
+ Üzleti PRÉMIUM csomag
Kis- és nagyvállalkozóink részére!
Üzleti PRÉMIUM csomag
Hétfő - Péntek 0:00-24:00
Díjmentes visszahívás Megrendelőlap letöltése
Facebook
+ VIP csomag
Magánszemélyek részére!
VIP csomag
Egyedi igények alapján
Egyedi árak
Díjmentes visszahívást, személyes egyeztetést kérek!