+ Üzleti ALAP csomagunk
+ Üzleti PRÉMIUM csomagunk
+ VIP csomagunk

Üzleti PRÉMIUM csomag:

Ajánljuk: azoknak a vállalkozásoknak, akik vagy tevékenységi körük, vagy szolgáltatási színvonaluk erősítése érdekében munkaidőben és azon kívül is 0-24 órában élő szóban fogadni kívánják ügyfeleik kérdéseit, hibabejelentéseit, új megrendelési igényeit és jelenlegi állományát nem szeretné 3 fő ügyfélszolgálatos felvételével kiegészíteni.

TARTALOM
hívásfogadás az Ön cégének nevében
ügyeleti idő 0-24h-ig, munkanapokon
a beérkező igények írásos dokumentálása, és továbbítása egy megadott e-mail címre
hívásszűrés (a megrendelő igényei alapján)
díjmentes online call center üzleti kommunikációs felület
OPCIONÁLIS SZOLGÁLTATÁS KÜLÖN TÉRÍTÉS ELLENÉBEN
idegen nyelvű hívásfogadás
visszahívás kezdeményezése a megrendelő, vagy az ügyfél felé, ill. SMS értesítés
a beérkező igények írásos dokumentálása, melyet aztán faxon juttatunk el a megrendelőnek
személyes interjúk alapján cégprofil létrehozása rendszerünkben
megerősített ügyfélszolgálati támogatás kritikus időszakokban

Ügyfeleink mondták:

"BernBauer János villanyszerelő vagyok. Először nem gondoltam, hogy szükségem lenne egy ilyen szolgáltatásra, de amióta megrendeltem, ügyfeleim is elégedettebbek, hogy mindig elérhető vagyok, és éppen ezért nincs többé „nem fogadott hívás”. Ennyi pénzért ingyen van! Csak ajánlani tudom!"
BernBauer János - Budapest
Facebook
+ Üzleti ALAP csomag
Mikro- és kisvállalkozóink részére!
Üzleti ALAP csomag
Hétfő - Péntek 8:00-17:00
Díjmentes visszahívás Megrendelőlap letöltése
Facebook
+ Üzleti PRÉMIUM csomag
Kis- és nagyvállalkozóink részére!
Üzleti PRÉMIUM csomag
Hétfő - Péntek 0:00-24:00
Díjmentes visszahívás Megrendelőlap letöltése
Facebook
+ VIP csomag
Magánszemélyek részére!
VIP csomag
Egyedi igények alapján
Egyedi árak
Díjmentes visszahívást, személyes egyeztetést kérek!