|
Üzleti PRÉMIUM csomag:
|
|
|
Ajánljuk: azoknak a vállalkozásoknak, akik vagy tevékenységi körük, vagy szolgáltatási színvonaluk erősítése érdekében munkaidőben és azon kívül is 0-24 órában élő szóban fogadni kívánják ügyfeleik kérdéseit, hibabejelentéseit, új megrendelési igényeit és jelenlegi állományát nem szeretné 3 fő ügyfélszolgálatos felvételével kiegészíteni. |
|
hívásfogadás az Ön cégének nevében |
ügyeleti idő 0-24h-ig, munkanapokon |
a beérkező igények írásos dokumentálása, és továbbítása egy megadott e-mail címre |
hívásszűrés (a megrendelő igényei alapján) |
díjmentes online call center üzleti kommunikációs felület |
|
idegen nyelvű hívásfogadás |
visszahívás kezdeményezése a megrendelő, vagy az ügyfél felé, ill. SMS értesítés |
a beérkező igények írásos dokumentálása, melyet aztán faxon juttatunk el a megrendelőnek |
személyes interjúk alapján cégprofil létrehozása rendszerünkben |
megerősített ügyfélszolgálati támogatás kritikus időszakokban |
|
|
|
"Halomi Gábor vagyok, és weboldalak üzemeltetésével foglalkozom. Sok a weblap, így sok az ügyfél is, akik elvárják, hogy mindig tudjanak hibákat bejelenteni. A költségek miatt szerettem volna azért egy embert alkalmazni, hogy a bejelentéseket kezelje, ugyanakkor nem tudtam egyszerre fejleszteni is és telefonálgatni is. Ezért választottam az Officecentert. Nagyon megéri, mert teljes napi elérhetőséget kapok egy alkalmazott fizetésének töredékéért."
Halomi Gábor -
|
|