+ Üzleti ALAP csomagunk
+ Üzleti PRÉMIUM csomagunk
+ VIP csomagunk

Üzleti PRÉMIUM csomag:

Ajánljuk: azoknak a vállalkozásoknak, akik vagy tevékenységi körük, vagy szolgáltatási színvonaluk erősítése érdekében munkaidőben és azon kívül is 0-24 órában élő szóban fogadni kívánják ügyfeleik kérdéseit, hibabejelentéseit, új megrendelési igényeit és jelenlegi állományát nem szeretné 3 fő ügyfélszolgálatos felvételével kiegészíteni.

TARTALOM
hívásfogadás az Ön cégének nevében
ügyeleti idő 0-24h-ig, munkanapokon
a beérkező igények írásos dokumentálása, és továbbítása egy megadott e-mail címre
hívásszűrés (a megrendelő igényei alapján)
díjmentes online call center üzleti kommunikációs felület
OPCIONÁLIS SZOLGÁLTATÁS KÜLÖN TÉRÍTÉS ELLENÉBEN
idegen nyelvű hívásfogadás
visszahívás kezdeményezése a megrendelő, vagy az ügyfél felé, ill. SMS értesítés
a beérkező igények írásos dokumentálása, melyet aztán faxon juttatunk el a megrendelőnek
személyes interjúk alapján cégprofil létrehozása rendszerünkben
megerősített ügyfélszolgálati támogatás kritikus időszakokban

Ügyfeleink mondták:

"Autókereskedésem van, és napközben rengeteg a telefonos érdeklődő. Sajnos a megkeresések java része csak az időmet rabolja. Rájöttem, hogy amíg ezekkel a emberekkel beszélek, addig – jellemzően napközben – inkább a helyszíni autóbemutatásokat végzem. Így inkább ezeket az Officecenterre bíztam, és értesítenek róla, ha konkrét vevőjelölt van. Azóta a hajam sem hullik annyira ;)."
Cupák Tamás -
Facebook
+ Üzleti ALAP csomag
Mikro- és kisvállalkozóink részére!
Üzleti ALAP csomag
Hétfő - Péntek 8:00-17:00
Díjmentes visszahívás Megrendelőlap letöltése
Facebook
+ Üzleti PRÉMIUM csomag
Kis- és nagyvállalkozóink részére!
Üzleti PRÉMIUM csomag
Hétfő - Péntek 0:00-24:00
Díjmentes visszahívás Megrendelőlap letöltése
Facebook
+ VIP csomag
Magánszemélyek részére!
VIP csomag
Egyedi igények alapján
Egyedi árak
Díjmentes visszahívást, személyes egyeztetést kérek!