|
Üzleti PRÉMIUM csomag:
|
|
|
Ajánljuk: azoknak a vállalkozásoknak, akik vagy tevékenységi körük, vagy szolgáltatási színvonaluk erősítése érdekében munkaidőben és azon kívül is 0-24 órában élő szóban fogadni kívánják ügyfeleik kérdéseit, hibabejelentéseit, új megrendelési igényeit és jelenlegi állományát nem szeretné 3 fő ügyfélszolgálatos felvételével kiegészíteni. |
|
hívásfogadás az Ön cégének nevében |
ügyeleti idő 0-24h-ig, munkanapokon |
a beérkező igények írásos dokumentálása, és továbbítása egy megadott e-mail címre |
hívásszűrés (a megrendelő igényei alapján) |
díjmentes online call center üzleti kommunikációs felület |
|
idegen nyelvű hívásfogadás |
visszahívás kezdeményezése a megrendelő, vagy az ügyfél felé, ill. SMS értesítés |
a beérkező igények írásos dokumentálása, melyet aztán faxon juttatunk el a megrendelőnek |
személyes interjúk alapján cégprofil létrehozása rendszerünkben |
megerősített ügyfélszolgálati támogatás kritikus időszakokban |
|
|
|
"Hírességként a nevem vállalása nélkül mondanék néhány szót az Officenter szolgáltatásáról. Én a VIP csomagot vettem igénybe, mivel egy átlagos vállalkozással szemben, speciális igényeim vannak. Telefonszámom hiába volt eleinte csak szűk körben ismert, egyre több kéretlen hívást kaptam vadidegen emberektől. Ezek sokszor teljesen alkalmatlan időpontban értek engem, melyek az életemet megnehezítették. Az utolsó időszakban két fellépés/interjú közti időben már nem is tudtam a nem fogadott hívások mindegyikét visszahívni. Az Officenter által csak a fontos megkeresések jutnak el hozzám, amiért nagyon hálás vagyok, és ez pénzben nem kifejezhető megnyugvást jelent számomra."
Anonymous -
|
|