|
VIP csomag:
|
|
|
KIZÁRÓLAG KÖZSZEREPLŐK, ÜZLETEMBEREK, HÍRESSÉGEK részére!!! Tartalma minden esetben egyedi igények szerint összeállítható. |
|
hívásfogadás az Ön nevében speciálisan személyi asszisztenciára felkészített munkatársunk segítségével |
ügyeleti idő tetszőleges, akár az év 365 napján 0-24h-ig |
a hívások írásos dokumentálása, majd továbbítása e-mail-ben, faxon |
hívásszűrés (a megrendelő igényei alapján) |
visszahívás kezdeményezése a megrendelő, vagy partnere felé, ill. SMS értesítés |
|
teljeskörű naptárkezelés időpont egyeztető visszahívással |
idegen nyelvű hívásfogadás |
egyéb egyedi igénynek teljesítése egyeztetés alapján |
|
|
|
"Domain és tárhely szolgáltatást végzek és ahogy a legtöbb hazai cégnek nekem sem volt valódi 0-24h ügyfélszolgálatom. 600 domain felett, egyre gyakoribbá váltak az éjszakai, hajnali hívások, később pedig napközben egyszerűen végképp nem bírtam fogadni a hívásokat. Alaposan felmértem a piacot és amikor megláttam, hogy az officecenternél havi 15k-ért adnak profi szolgáltatást 12 hónapos szerződést kötöttünk,amit azóta meghosszabbítottunk 3 évre, nehogy rájuk jöjjön az áremelés. Ráadásul a hibabejelentéseket a rendszergazdám kapja meg, így már bátran jöhetnek a domain megrendelések én már csak a cégtervezéssel és pénz beszedésével foglalkozom."
Ács Tamás - Dunaújváros
|
|